تنهــــــــ ــــــ ـــــــــــ ـــــآیی

دیــوونـه بـــازیـهای مـا دوتـا

نمیدونم چه حسی دارم...نمیدونم...سردرگمم خیلی...

دلم میخواد بشینم و به اندازه ی تمام دردام گریه کنم...

دوست دارم فقط یه گوش باشه و من اینقدر بگم و بگم تا خوابم ببره

چیز زیادی نمیخوام...

فقط میخوام اروم بشم...

میخوام از این گند ابی که ادمای اطرافم ساختن بیرون بیام

هوارو تنفس کنم...نه بوی تعفنی که این ادما دارند...

دلم واسه افتاب تنگ شده...

فقط یه دوست میخوام که بی منتوقتی میلرزم بگه

هیســــــــــــــ ... من هستم

ولی این ادما گند زدن به تموم اعتقادات و باورهام

قانون دومــــــــــــ

این دنیا جای اعتماد کردن نیست

تنها شرط بقا اینه

مثل بقیه نکبت باش و نکبت زندگی کنــــــــــــ.



نظرات شما عزیزان:

من و کامران
ساعت10:56---13 آذر 1392
رنگین کمان همیشه بعد از باران می آید …





منتظرش باش
چششششششششششششم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ 12 / 9 / 13925:4 PM shiNy GiRl |